Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2008

τσάι και συμπάθεια

Τελικά το σωστό και το λάθος είναι ρευστά και ακαθόριστα. Οι κανόνες για να αμφισβητούνται, τα πρέπει για να γεννούν επαναστάσεις και τα 'καλούπια' για να τρελαίνουν τους ανθρώπους.

Κάπου ανάμεσα υπάρχει η αγάπη. Αυτή η ανακατώστρα που κανει το σωστό λάθος και το λάθος σωστό, που διαμορφώνει δικούς της κανόνες και δεν μπαίνει σε καλούπια. Πετά ελεύθερη και πλανάται στον αέρα ομορφαίνοντας τα πάντα.

Νιώθω πως κάνω το σωστό όταν την έχω οδηγό μου. Μου δίνει δύναμη, μου ανοίγει τα μάτια.

Γιατί μικρούλα μου γίνεσαι τόσο κακιά όταν σ' έχω ανάγκη; Το μόνο που θέλω μερικές φορές που νιώθω ευάλλωτη είναι πέντε λεπτά προσοχής...τίποτ' άλλο!

Τώρα που σου το είπα ξέρω πως δε θα δω ξανά αυτό το σκληρό πρόσωπο στις δύσκολες στιγμές μου. Ξέρω πως θα προσπαθήσεις γιατί τα είπαμε και τα ξεκαθαρίσαμε. Τι θέλει η μια από την άλλη...

Αυτά ήταν χθες....

Σήμερα ευτυχώς ακυρώθηκε μια τυπική συνάντηση που είχα κανονίσει. Δεν ακυρώθηκε από μένα, αλλά ευτυχώς ακυρώθηκε! Είμαι πολύ χάλια και καλύτερα που έμεινα εδώ να ηρεμήσω και να αναρρώσω.

Συνεχίζεται....

Δεν υπάρχουν σχόλια: