Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2009

τα κεφάλια μέσα

Τελειώνουν αύριο κι αυτές οι διακοπές. Οι πιο περίεργες από πολλές άλλες που έχω ζήσει. Μια περίεργη ατμόσφαιρα εν μέσω έκρυθμων γεγονότων, η ανάγκη φιλότιμο από μαγαζάτορες και φορείς να κυλήσουν ομαλά τα χριστούγεννα.
Εγώ κατάφερα τελευταία στιγμή να καλέσω τους δικούς μου. Χωρίς να φτιάξω γαλοπούλα κλπ...αλλά δε βαριέσαι, καλή καρδιά και του χρόνου να 'μαστε καλά. Αλλά εδώ που τα λέμε κάθε χρόνο καταφέρνω όλο και λιγότερα.
Κανα δυό μέρες πριν την πρωτοχρονιά, ταβλιάστηκα κανονικά. Τα τελευταία ψώνια τα έκανε η μεγάλη μου....γλυκά, πίτα, σαμπάνια. Η μικρή βοήθησε τον μπαμπά της στο μαγαζί. Το περίεργο είναι που μου έτυχε το φλουρί...χαχαχα!!! πιστεύω να είμαι πιο τυχερή το 2009.

Αν και ξεκινάει με ένα δικαστήριο αύριο αλλά το παραβλέπω. Να παν να γαμηθούν όλοι οι αλήτες και οι άχρηστοι. Εμένα κανένας μαλάκας δεν θα με πτοήσει πια.

2009 λοιπόν. Από μικράκι το άκουγα....'ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΙ ΓΩ, ΘΑ ΜΑΙ 60 ΧΡΟΝΩΝ ΚΙ ΕΣΥ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΝΕΑ' κλπ...Τουρνάς τραγουδούσε κι εγώ σκεφτόμουν το αστρονομικό έτος 2009! Πώς θα είμαι, πού θα είμαι, τι θα έχω ζήσει.

Οι μικρές καλούτσικα πέρασαν...αν και ωφείλω να πω οι διακοπές κρατάνε τόσο που αρχίζεις και βαριέσαι από ένα σημείο κι έπειτα. Θα πας σινεμά, θέατρο, για καφέ, για φαγητό, για ψώνια...από ένα σημείο κι έπειτα δεν έχεις τι αν κάνεις! Θα σε φάει κανα δυό μέρες η ρέκλα και το κρεβάτι μέχρι που θα γκώσεις...θα παρακαλάς να ξεκινήσουν τα γαμημένα τα σχολεία και να έρθουν οι κανονική ρυθμοί στη γαμημένη την κωλοδουλειά.

Και το δέντρο? Α!!! ΠΟΝΕΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑΑΑ....ποιος θα το ξεστολίσει....ΩΕΩ??? Που μοιάζει ήδη τόσο άκυρο και παράκαιρο? Καλά μου έλεγε η μεγάλη μου να μην στολίσω....το χουν χορτάσει λέει...its ok.

Δεν υπάρχουν σχόλια: