Κυριακή 7 Απριλίου 2013

cleaning stories part one

Οι γυναίκες προτιμούν που λέει ο λόγος να σου χαρίσουν τον άντρα τους για μια νύχτα, παρά να σου συστήσουν την οικιακή βοηθό τους. Τι δεν έχω ακούσει η καημένη στην προσπάθειά μου να βρω μια γυναίκα να με βοηθάει στο σπίτι που και που. Θα μπορούσα να βρω μια στα τυφλά, αλλά ας πούμε πως για καλύτερα ρωτάω γνωστές, φίλες και συγγενείς.
-"Τάδε μου θα πεις στη γυναίκα που σε βοηθάει να με πάρει ένα τηλέφωνο;"
-"Ναι αμέ, να της πω, γιατί όχι, αλλά τι τη θες;"
- "Ότι τη θες κι εσύ μήπως;"
-"Βεβαίως, θα της πω, να έρχεται να σε βοηθάει, είναι και πολύ καλή"
-"Αχ τέλεια"
-"Αλλά θα σου πω εγώ έναν τρόπο, να βάλεις σύστημα εσύ με τα κορίτσια σου, να καθαρίζετε στο πι και φι, χωρίς να χρειάζεσαι οικιακή βοηθό, ουτε να χαλάς χρήματα"
_"Λες μετά από τόοοοοοσα χρόνια που έχω στην πλάτη μου ως σύζυγος, μάνα, νοικοκυρά, να έχω ανάγκη να μάθω; για κάποιους λόγους αυτή την περίοδο, θέλω λίγη βοήθεια. Εσύ ας πούμε γιατί την έχεις εδώ κάθε τόσο να σου κάνει διάφορα;"
- "Εγώ έχω τη μέση μου, το πόδι μου, είμαι και μεγάλη, δυο σπίτια πάνω κάτω 150 τετραγωνικά έκαστο πώς να τα φέρω βόλτα; Εσύ Α..... μου, κοπέλα είσαι ακόμη"
_"Ευχαριστώ για το κοπλιμέντο, αλλά σε παρακαλώ, επιμένω, μπορεί να με θεωρείς νέα, μπορεί να θες να μου δείξεις τρόπους, μπορεί να θες να γλιτώσω χρήματα, αλλά...δεν κάνω πίσω, αν θες, δώσε σε αυτή τη γυναίκα το τηλέφωνό μου. Αν έχει χρόνο και θέλει επιπλέον μεροκάματο ας έρθει, την έχω ανάγκη"
_"Μμμμ καλά, αλλά μη βρεις κανα μπελά, ξέρεις αυτές κλέβουνε"
-"Δηλαδή; σε έχει κλέψει η συγκεκριμένη;"
-"Όχι η συγκεκριμένη, αλλά κάποια άλλη παλιότερα"
-"Οκ, δε θα έχουμε πρόβλημα πιστεύω, εξάλλου πάντα είμαι παρούσα στην καθαριότητα για να τους υποδεικνύω τι θέλω"
-"Καλά τότε"
-"Επιτέλους" (από μέσα μου εννοείται)
Παύση κάποιων δευτερολέπτων...
-"Ξέρεις κάτι Α..... μου! δε στη στέλνω. Γιατί θα γίνει τίποτα, θα σε κλέψει και μετά θα κατηγορήσεις εμένα που στη σύστησα. Θα μου ζητάς τα ρέστα. Άσε καλύτερα, κάνε εσύ όπως μπορείς την καθαριότητά σου να μη βρούμε κανα μπελά"
Σουτιέννννν (που τελειώνει ένα τραγουδάκι του ο Μηλιώκας)

Δεν υπάρχουν σχόλια: