Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

Καινούριο κοσκινάκι

-Γιατί χασμουριέσαι; μάλλον είσαι ματιασμένη, θα σε ξεματιάσω μια στα γρήγορα εγώ και θα γίνεις περδίκι.

-- Μα δεν είμαι ματιασμένη. Αυτή την εβδομάδα είχα τόση δουλειά στο σπίτι που σχεδόν δεν ξεμύτισα. Δε με είδε και κανείς...

-Χα ... δε χρειάζεται να βγεις και να σε δουν για να "ματιαστείς". Μπορεί να έχεις πέσει σε κακή γλώσσα ή σε κουβέντα κακόβουλων ανθρώπων.

--Μπαααα δε νομίζω! δεν έχω κάποιον που μπορεί να πει κάτι κακό για μένα. Και αν πει δεν πιάνει γιατί θα είναι ηλιθιότητα...βρε ξαδέρφηηηηη!!! η έλλειψη καφέ με κάνει και χασμουριέμαι! έκοψα τον νες γιατί μου πέφτει κάπως δυνατός.

-Πιες espresso. Δεν είναι τόσο δυνατός γιατί φιλτράρεται. Πάρε και την καινούρια μηχανή με τις κάψουλες για ευκολία.

Και μετά από λίγες μέρες...ένας έρωτας γεννήθηκε

Espresso αγάπη μου ^^


Δεν υπάρχουν σχόλια: