Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Το αποκριάτικο δεντράκι

Μέχρι τώρα είχα στολίσει χριστουγεννιάτικα δέντρα και μια φορά πασχαλινό δέντρο. Είχα κρεμάσει κάτι πολύχρωμα χάρτινα αυγουλάκια σε μια βερυκοκιά μπροστά από τη βεράντα του εξοχικού των γονιών μου. Έθιμο που βλέπουμε στο εξωτερικό το Πάσχα. Ήταν πανέμορφο και κρίμα που δεν έχω φωτογραφία να το θυμάμαι.
Φέτος σκέφτηκα να στολίσω αποκριάτικο δέντρο, πρώτον για πρωτοτυπία, δεύτερον γιατί ήθελα να φτιάξω την κατάλληλη αποκριάτικη ατμόσφαιρα στο σπίτι μου και τρίτον γιατί δεν ήθελα να αφήσω ανεκμετάλευτο το μικρό δεντράκι που είχα αμελήσει να κατεβάσω στην αποθήκη. Και το στόλισα με μάσκες, κάποιες από αυτές που κάθε αποκριά αγοράζουμε σε σημείο να έχουν γίνει μια αρκετά μεγάλη και ενδιαφέρουσα συλλογή.
Χτες λοιπόν που η μέρα ήταν βροχερή και δεν ευνοούσε ούτε κούλουμα, ούτε βόλτες, ούτε αετούς έστρωσα το Καθαροδευτεριάτικο τραπέζι μου με θέα τη βροχή και το αποκριάτικο δέντρο μου και απολάυσαμε όλα τα ωραία θαλασσινά και τους μεζέδες που επί δυο μέρες ετοιμάζαμε. Και ήταν όμορφα...
το αποκριάτικο δεντράκι   


Στο κέντρο του τραπεζιού λίγο πριν έρθουν οι μεζέδες

λαγάνα, ταραμοσαλάτες και φασόλια...τα πατροπαράδοτα

σουπιές κρασάτες...χικ!

χταποδάκι στην κατσαρόλα έτοιμο,  ώρα να ετοιμάσουμε τις γαρίδες .... γιάμι!


έτοιμες και λαχταριστές

όσοι πιστοί προσέλθετε...


και τελευταία τα καλαμαράκια από το μάστερ του είδους

βγήκαν τα πρώτα από το τηγάνι

σχεδόν έτοιμο το τραπέζι

όλοι όμως είπαν πως το καλύτερο από όλα ήταν οι κολοκυθοκεφτέδες μου
Και του χρόνου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: